بهترین لوازم جانبی برای PS5 جدید شما (قسمت دوم)

بهترین لوازم جانبی برای PS5 جدید شما (قسمت دوم)

در قسمت قبل تعدادی کنترلر و هدست برای دستگاه PS5 تان معرفی کردیم در این قسمت قصد داریم ابتدا فضای ذخیره سازی اضافی برای PS5 سپس تعدادی تلویزیون و در مرحله آخر سیستم صوتی برای دستگاه تان به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید .

 

یک حافظه ذخیره سازی اینترنال از نوع M.2 برای فضای بیشتر

معرفی حافظه وسترن دیجیتال بلک  (WD_Black M.2 SSD with Heat Sink):

WD_Black M.2

اکنون که دستگاه های رسمی پلی استیشن ۵ از درایو های M.2 پشتیبانی می کنند شما می توانید کنسول خود را باز کرده و فضای ذخیره سازی دلخواه خود را نصب نمایید. این دستگاه یکی از مورد علاقه های ما برای PC است و این مدل شامل یک هتسینک کوچک بوده تا در حین اینکه داخل دستگاه PS5 ما قرار دارد دمای آن ایمن باشد . این دستگاه در انواع مدل 500GB,1TB,2TB در بازار موجود است. یک دستگاه اضافه 500GB تقریبا خوب است اما یک دستگاه ترابایتی شما را مطمئن می کند  که می توانید بازی های زیادی را بصورت هم زمان داشته باشید .

 

یک فضای ذخیره سازی اکسترنال برای نگهداری بازی ها

معرفی هارد اکسترنال WD_Black 2TB Game Drive:

WD_Black M.2 SSD with Heat Sink

اگر زیاد با باز کردن کنسول بازی خود احساس راحتی نمی کنید و یا  اگر شما فقط به فضای ذخیره سازی اضافی برای ذخیره بازی هایی که در حال حاضر بازی نمی کنید نیاز دارید یک درایو اکسترنال برای شما خوب است و بعلاوه قیمت آن هم ارزان تر است .

 درایو مورد علاقه وسترن دیجیتال ۲ ترابایتی بلک می باشد که هم سرعت آن خوب است و ظاهر آن هم خوب به نظر می رسد و قیمت آن در آمازون ۷۵ دلار می باشد .

 

 بهترین TV 4K زیر ۶۰۰ دلار

معرفی تلویزیون TCL 5 Series (50-inch, 2020):

TCL 5 Series (50-inch, 2020)

برای بیشترین کارایی کنسول PS5 شاید شما به یک TV جدید نیاز داشته باشید اگر TV شما 1080p و یا پایین تر از آن است باید قبل از خرید یک دستگاه PS5 , سرمایه گذاری برای یک تلویزیون 4K را در نظر بگیرید .از بهترین قابلیت های این تلویزیون رندر و اجرای بازی های شما بصورت 4K و بهترین فریم ریت می باشد و شما بهبود کیفیت را در تلویزیون درست متوجه خواهید شد. قیمت این دستگاه در آمازون ۵۵۰ دلار میباشد.

 

بهترین تلویزیون بی قید و شرط (120 Hz)

تلویزیون LG CX OLED TV:

LG CX OLED TV

اگر نگران پول خود نیستید و بهترین قابلیت ها را از PS5 خود انتظار دارید این بهترین گزینه برای شما خواهد بود .
 این تلویزیون LG زیبا بهمراه بهترین طیف رنگ و کنتراست بالا است . همچنین یکی از معدود تلویزیون های بازار با فریم ریت ۱۲۰ می باشد که این بدان معنی است که بازی های ۱۲۰ هرتزی کنسول شما کاملا واقعی به نظر می رسد و شما واقعا باید خودتان ببینید تا این را باور کنید. قیمت این تلویزیون ۴۸ اینچی در آمازون ۱۳۰۰ دلار می باشد .
 

سیستم صوتی بهمراه ساب

سیستم صوتی Vizio 2.1 Soundbar and Sub (SB3621NS-H8):

Vizio 2.1 Soundbar and Sub (SB3621NS-H8)

هیچ چیز نمی تواند نمایش خانگی شما را آپگرید کند جز یک سیستم صوتی بهمراه ساب ووفر. رفتن از اسپیکر تلویزیون به یک سیستم صوتی مانند این است که از سیاه و سفید به سمت رنگی بروید اما برای گوش هایتان این واقعا برای PS5 شما درست است. هیچ چیز نمی تواند شما را بدون یک سیستم صوتی خوب غرق در بازی کند و نمونه انتخابی ما یکی از مورد علاقه هاست قیمت آن هم در آمازون ۱۷۰ دلار است .

 

یک سیستم صوتی Dual-Sub دیوانه وار

سیستم صوتی Shockwafe 9.2 Dolby Atmos Soundbar:

Shockwafe 9.2 Dolby Atmos Soundbar

 اگر سیستم صوتی کافی نیست سیستم Shockwafe بهترین گزینه است قیمتش خیلی گران است اما برای این قیمت شما یک سیستم صوتی بهمراه دو ساب ووفر و چهار عدد اسپیکر دریافت می کنید .
با نصب تمام اسپیکرها این سیستم حتی ویدئو های یوتیوب را هم به تجربه سینما تبدیل می کند. بیشتر شبیه به هدست Audeze Penrose هر تجربه بازی, احساس غرق شدید در بازی را خواهد داشت.
قیمت نسخه  9.2 در B&H به مبلغ ۱۴۰۰ دلار و نسخه ۷.۲ در وبسایت آمازون به مبلغ ۷۵۰ دلار می باشد .

 

captcha
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x