سامانه پشتیبانی آنلاین
سیستم تیکتینگ چیست؟
با استفاده از سیستم تیکتینگ (نرمافزار پشتیبانی آنلاین) به راحتی میتوانید خدمات و پشتیبانی مشتریان را بهبود بخشیده و از حجم کارهای روزانهتان تا حدود زیادی، کم کنید. هر چه پاسخگوییتان به مشتری، متمرکزتر و سریعتر باشد، روند پیشرفت کسبوکارتان هم سریعتر اتفاق میافتد. این سیستم با تبدیل درخواستهای پشتیبانی به تیکت، پیگیری درخواست مشتری را بسیار راحتتر میکند. پس از دو کاربرد مهم سامانه تیکتینگ، در کسبوکارتان غافل نشوید:
- برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با مشتری
- حل مشکلات پشتیبانی به صورت سریعتر و کارآمدتر
مزیتهای استفاده از سیستم تیکتینگ
از جمله مزیتهای سیستم تیکتینگ میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- به راحتی به تیکتهای قدیمیتر دسترسی دارید
- درخواست مشتری را پیگیری میکنید
- وفاداری مشتریان را جلب میکنید
- پاسخدهی خودکار
- دیگر از ایمیل برای ارسال پیام استفاده نمیکنید
- اطلاعات مشتری در دسترس است
گزارشدهی و تجزیهوتحلیل
همچنین نرمافزار تیکتینگ ویژگی تحلیل اطلاعات و گزارشدهی دارد. با توجه به خروجی سیستم میتوانید میزان پیشرفت خود را در زمینه پاسخدهی و پشتیبانی مشتریان، بسنجید.
به کمک سیستم تیکتینگ میتوانید براساس معیارها، KPI و بینش مشتریان، گزارشاتی را ارائه دهید که به تصمیمگیری درست کمک میکنند. به کمک این گزارشات متوجه میشوید فروشندگان بیشتر وقت خود را کجا صرف میکنند و در نتیجه متوجه میشوید منابع اضافی را کجا سرمایهگذاری کنید.
نحوه ارسال تیکت
برای ارسال تیکت که همان سوالمان است، باید مطابق مراحل زیر عمل کنیم:
- به حساب کاربریتان وارد شوید.
- روی گزینه «ارسال تیکت» کلیک کنید.
- در پنجره باز شده، بخش مورد نظر خود را که میخواهید سوال به آن بخش ارسال شود، انتخاب کنید.
- در پنجره جدید، عنوان پرسش خود را در قسمت «موضوع» بنویسید.
- سوالتان در چه مورد است؟ از بخش «سرویس مربوطه»، سرویس موردنظرتان را انتخاب کنید.
- بر اساس میزان «اهمیت»، اولویت سوال خود را انتخاب کنید.
- متن پرسش را در بخش «پیام» بنویسید.
- برای ضمیمه کردن فایل یا تصویر به تیکت، از بخش ضمیمه، فایل خود را انتخاب کنید.
- پس از زدن کد امنیتی دکمه «ارسال» را انتخاب کنید، تا پیام فرستاده شود.