بهترین لوازم جانبی برای PS5 جدید شما (قسمت اول)

بهترین لوازم جانبی برای PS5 جدید شما (قسمت اول)

انتخاب لوازم جانبی برای یک پلی استیشن ۵ جدید به همان اندازه خرید یک پلی استیشن سخت است و این به خاطر قابلیت های جدید آن می باشد. مقایسه دستگاه های کنسول بستگی به قدرت سخت افزار آن ها دارد که می تواند بازی ها را بصورت 4K اجرا کند و یا با فریم ریت بالای ۱۲۰ ثانیه و خروجی ویدیویی ۱۲۰ هرتز برای نگاه و حس بهتر اجرا کند .

این اولین کنسول بازی است که می تواند به عنوان قاتل نمایش های خانگی برتری را کسب کند .
برای رسیدن به این هدف ما لوازم جانبی PS5 محبوب خود را گردآوری کرده ایم , که شامل تعدادی انتخاب لاکچری برای کسانی است که واقعا می خواهند اتاق نشیمن خود را به اتاق بازی برای PS5 جدید خود تبدیل نمایند .

یک کنترلر

 معرفی کنترلر سونی به نام Sony DualSense Controller :

Sony Controller

سونی همچنان بهترین کنترلرها را تولید می کند

سال ۲۰۲۱ است و همچنان کنسول های بازی با دو کنترلر عرضه نمی شوند . شما به کنترلر اضافی نیاز پیدا می کنید اگر بخواهید با حریف بازی کنید و همچنان بهترین کنترلر رسمی DualSense می باشد. این ممکن است در ماه های آینده تغییر کند اما هم اکنون کنترلر دیگری که واقعا بازخورد بهتری نسبت به DualSense داشته باشد وجود ندارد.

 با تشکر از شرکت سازنده این کنترلر شما می توانید دقت ویبره بیشتری نسبت به کنترلر های دیگر بازار احساس کنید.
 این شبیه به احساس سمعی فضایی برای دستانتان است . اگر ضربه ای به سمت چپ کارکتر شما در بازی وارد شود شما ممکن است یک صدای ریز زیر دست چپتان احساس کنید. این شگفت انگیز است . بازی ها می توانند میزان مقاومتی که محرک های شانه چپ و راست به شما می دهند را کنترل کنند. برای مثال، اگر بند کشی را روی یک تیر و کمان می‌کشید، ممکن است یک بازی فشار دادن ماشه‌ها را دشوارتر کند.قیمت این کنترلر در آمازون ۶۹ دلار است .

 

یک داک شارژ

معرفی داک شارژ Sony DualSense Charging Station:

Charging Dock

 

شما به یک جای شارژ نیاز خواهید داشت حتی اگر با یک کنترلر کار کنید. بهتر است که فقط کنترلر را بعد از بازی در جای شارژ قرار دهید و خیالتان راحت است که وقتی دوباره برای بازی برمی گردید کنترلر شما فول شارژ شده است . این داک شارژ رسمی سونی است و با دستگاه شما  مطابق است به علاوه به زیبایی آن می افزاید . قیمت این شارژر در  آمازون ۳۰ دلار است .

 

 بهترین هدست برای PS5 :

معرفی هدست سونی Sony Pulse 3D Headset :

Sony Pulse 3D Headset

 

هدست Pulse 3D headset برای هر نوع بازی پلی استیشن بهترین کیفیت صدا را به شما می دهد و می تواند بوسیله دانگل داخلی براحتی وصل شود. چون توسط  سونی برای کنسول های سونی ساخته شده است خیلی خوب با PS5 کار می کند. این هدست بصورت plug and play بوده بعلاوه اینکه کیفیتی که به شما می دهد به نسبت قیمتش واقعا عالی است و همچنین صدای آن در چت صوتی هم عالی است . قیمت آن در آمازون ۹۹ دلار می باشد .

 

تجربه یک هدست لاکچری

معرفی هدست Audeze Penrose Gaming Headset:

Audeze Penrose Gaming Headset

  این یک هدست بسیار راحت است و با بهترین تکنولوژی همراه است که می تواند سر شما را به یک سینمای خانگی تبدیل کند و مهم نیست تنظیمات شما چه چیزی باشد در هر صورت کار می کند. اگر یک هدست وایرلس می خواهید Penrose این کار برای شما با دانگل داخلی و یا بلوتوث  انجام می دهد . اگر هدست سیمی هم می خواهید باز هم برای شما به این صورت کار می کند.به هر صورت برای کار نیاز به شارژ دارد فقط آن را به کنترلر DualSense خود متصل کنید این باورنکردنی به نظر می رسد و دلیلی برای آن وجود دارد .

Audeze Penrose از درایورهای مغناطیسی مسطح استفاده می کند، به این معنی که صدا از طریق یک لایه بسیار نازک از فیلم رسانا فیلتر می شود و آن فیلم بین دو میدان مغناطیسی دائمی معلق است. فقط مثل جادو در آنجا شناور است. جدای از جزئیات فنی، این بدان معناست که پنروز و هدفون های دیگر با این فناوری صدایی با جزئیات باورنکردنی و غنی تولید می کنند. در حین بازی، متوجه خواهید شد که به طرز محسوسی بیشتر غرق در جهان روی صفحه نمایش هستید.

 این هدست از هدست های این لیست خیلی گران تر است پس این را به عنوان یک ارتقاء در نظر بگیرید اگر بدنبال هدستی هستید که خیلی خوب با هر نوع تنظیمات بازی کار می کند نه فقط با دستگاه PS5 شما این یک انتخاب عالی خواهد بود قیمت آن در آمازون حدود ۲۹۹ دلار می باشد.

 

یک هدست خوب برای PS5 با قیمت زیر ۵۰ دلار

معرفی هدست HyperX Cloud Stinger Core:

HyperX Cloud Stinger Core

 هدست HyperX Cloud Stinger Core یک انتخاب خیلی خوب است اگر شما به هدستی نیاز دارید که صدای خوبی ارائه کند و میکروفون تر و تمیزی داشته باشد . این یک هدست بدون حاشیه اضافی که که کارتان را بخوبی انجام داده و مانعی برایتان ایجاد نمی کند همچنین استفاده از آن برای زمان های طولانی راحت است که می تواند در زمان بازی های مسابقاتی وقتی هم اتاقی شما بخواهد استراحت کند  کارآمد باشد. قیمت در آمازون ۳۰ دلار .

 

یک ریموت کنترل

ریموت کنترل پلی استیشن ۵:

PlayStation 5 Media Remote

 

 اگر از PS5 خود به عنوان مرکز رسانه استفاده می کنید شما به یک ریموت کنترل نیاز پیدا می کنید .فقط یک کنترلر با کارایی کمتر است اما خوب است که یک دستگاه جداگانه داشته باشید که بتوانید کنار کنترلر تلویزیون خود قرار دهید و بدون اینکه نیاز باشد بلند شوید تا کنترلر بازی خود را از دستگاه شارژ جدا کنید با رموت کنترل این کار ها را انجام دهید. اساسا این فقط یک کنترل کننده کم کارکرد است اما داشتن یک دستگاه اختصاصی خوب است قیمت آن در آمازون ۳۰ دلار است .

 

captcha
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x