آی مک ۲۷ اینچی اپل پرو اوایل ۲۰۲۲ می آید!

آی مک ۲۷ اینچی اپل پرو اوایل ۲۰۲۲ می آید!

آی مک جدید اپل ضاهرا قرار است اوایل 2022 عرضه شود و احتمالاً ای مک پرو نامیده خواهد شد و گمانه زنی ها بر این است که جایگزین ای مک 27 اینچی حال حاضر خواهد شد و پردازنده اینتل سیلیکون با پردازنده جدید M1 جایگزین خواهد شد و همان صفحه نمایش Mini-LED که در مک بوک پرو جدید می بینیم در آن ایفای نقش خواهد کرد.

بر اساس تازه ترین گمانه زنی های افشاگر معروف اپل احتمالا All-in-One بعدی دارای صفحه نمایش Mini-LED ۲۷ اینچی بهمراه تکنولوژی Promotion خواهد بود.

گمانه زنی ها از لیست نسبتا طولانی از احتمالات بیشتر خبر می دهند که این دستگاه دارای پردازنده مشابه با پردازنده ای که در iMac 24 به کار برده شده خواهد بود و همچنین شامل یک پورت HDMI , SD Card, USB-C  و صفحه نمایش با حاشی ها ی تیره ( به جای حاشیه های سفید در آی مک ۲۴ اینچی ) خواهد بود.

مشخصات پایه این All-in-one از قرار معلوم شامل 16GB رم و 512GB فضای ذخیره سازی بوده و قیمت پایه آن از ۲۰۰۰ دلار به بالا خواهد بود.

تجزیه و تحلیل‌: در مورد نام و در مورد بریدگی چطور؟

نام iMac Proبه نظر می رسد که چیز مطئنی نیست اما این چیزی است که فعلا اپل دستگاه جدید را نام گذاری کرده است اما ممکن است تغییر کند چون تیم بازاریابی می تواند خیلی سریع همه چیز را تغییر دهد. اما فکر فعلی این است که ایمک پرو را از آیمک ۲۴ اینچی متمایز می کند و نشان دهنده استفاده از پردازنده M1 Pro به جای پردازنده M1 معمولی است .

همان طور که افشاگر ها ادعا می کنند این یک دستگاه Pro  بهمراه پردازنده Pro می باشد ( درست مانند نسخه های جدید مک بوک پرو ) .

با توجه به استفاده از همان تراشه ها و صفحه نمایش و شباهت های دیگر با مک بوک پرو شاید نام آن هم شبیه به همدیگر به نظر برسد . سوالی که بعضی افراد اکنون مطرح می کنند این است که Face ID در حال آزمایش است ( اما تایید نشده), آیا آی مک پرو ادعا شده دارای بریدگی است ؟

 

شاید لازم نباشد آنقدر منتظر بمانیم تا بفهمیم و همانطور که شایعه شده iMac 27 اینچی می تواند در اوایل سال آینده عرضه شود. این رایانه شخصی همه کاره باید در نیمه اول سال 2022 عرضه شود همانطور که توییت بالا ادعا می کند، اگرچه راس یانگ آن را بیشتر به سه ماهه اول سال 2022 کاهش می دهد.

Dylandkt بر این باور است که یک رویداد بهاری بهترین زمان ممکن است، اما البته همه اینها حدس و گمان است و احتمال تاخیر وجود دارد از قبیل کمبود تراشه و سایر مسائل فراوان دیگر .

 

 

captcha
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x